Regulamin hotelowy

1. Informacje ogólne :

1.1. Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu Solny przy ul. Grottgera 27 w Wieliczce

1.2. Gościem w roumieniu niniejszego regulaminu jest każda osoba korzystająca z usług hotelowych na podstawie rezerwacji.

1.3. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Hotelu

1.4. Dokonanie rezerwacji oraz opłacenie pobytu oznacza akceptację niniejszego regulaminu przez Gościa.

2. Rezerwacja i płatności

2.1.Rezerwacji można dokonać poprzez stronę internetową, e-mail lub telefonicznie , portale pośredniczące typu booking i inne

2.2. Pobyt w hotelu opłacany jest z góry, najpóźniej na 24 godziny przed planowanym zameldowaniem.

2.3. Anulowanie rezerwacji możliwe jest na zasadach określonych w warunkach rezerwacji (polityka zwrotów).

2.4. Hotel zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji w przypadku braku wpłaty.

3. Doba hotelowa i zameldowanie

3.1. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 dnia następnego

3.2. Hotel funkcjonuje w systemie samodzielnego zameldowania: Najpóźniej w dniu przyjazdu, do godziny 13:00, Gość otrzymuje SMS z kodem dostępu do obiektu/pokoju. Kod jest ważny przez czas trwania rezerwacji.

W przypadku braku otrzymania SMS/Maila z kodem do godziny 13.00 w pierwszej kolejności proszę sprawdzić :

a ).Czy podany nr tel /mail do rezerwacji jest prawidłowy ?

b). Sprawdzić czy mail nie znajduje się w Spamie ?

c) Jeżeli rezerwacja była dokonywana przez portal zewnętrzny typu booking -sprawdzić korespondencję na swoim profilu w oknie wiadomości do rezerwacjiHotel pozostawia w pokoju dla gościa do dyspozycji kartę magnetyczna , której po pierwszym zameldowaniu kodem gość może używać przez cały pobyt do otwierania obiektu oraz swojego pokoju . Kartę należy zwrócić przy wymeldowaniu na recepcji lub zostawić w pokoju jeśli wymeldowanie następuję po godzinach pracy recepcji

3.3. W przypadku wcześniejszego przyjazdu Gość może poprosić o wcześniejsze udostępnienie pokoju – jest to możliwe w miarę dostępności.

3.4. Późniejsze wymeldowanie możliwe jest po wcześniejszym uzgodnieniu w recepcji do godziny 10.00 i może wiązać się z dodatkową opłatą.

4. Prawa i obowiązki Gości

4.1. Gość zobowiązany jest do:

Przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22:00 do 6:00.

Utrzymania porządku i czystości w pokoju oraz częściach wspólnych.

Korzystania z kodu dostępu wyłącznie przez osoby zameldowane.

4.2. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób.

4.3. W przypadku stwierdzenia szkód Hotel obciąży Gościa kosztami naprawy.

4.4. Na terenie hotelu obowiązuje zakaz palenia tytoniu i używania otwartego ognia. Za złamanie zakazu palenia obowiązuje kara umowna w wysokości 500 zł.

4.5. Pobyt zwierząt w hotelu jest dozwolony tylko po wcześniejszym uzgodnieniu i może wiązać się z dodatkowymi opłatami.

4.6. Organizacja głośnych imprez w pokojach i częściach wspólnych bez wcześniejszego ustalenia z hotelem jest zabronione . Naruszenie zakazu może skutkować natychmiastowym rozwiązaniem umowy pobytu

4.7 W pokoju nie może zostawać na noc więcej osób niż przewidziano w rezerwacji pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy pobytu

5. Prawa i obowiązki Hotelu

5.1. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty wartościowe nie zdeponowane w recepcji (lub sejfie, jeśli jest dostępny).

5.2. Hotel ma prawo odmówić dalszego świadczenia usług osobie naruszającej regulamin, w szczególności zasad współżycia społecznego, bezpieczeństwa lub porządku.

5.3. Hotel ma prawo zażądać opuszczenia obiektu w trybie natychmiastowym przez Gościa naruszającego regulamin.

5.4. W przypadku zgubienia karty do pokoju hotel ma prawo naliczyć opłatę w wysokości 100,00zł

5.5 Parking hotelowy jest niestrzeżony. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy ani rzeczy w nich pozostawione.

6. Bezpieczeństwo

6.1. W przypadku zagubienia kodu dostępu należy niezwłocznie skontaktować się z obsługą hotelu pod nr 539 814 586

6.2. W hotelu obowiązują zasady BHP oraz PPOŻ. W razie pożaru lub innego zagrożenia należy niezwłocznie zawiadomić odpowiednie służby oraz obsługę hotelu.

6.3 Teren Hotelu objęty jest monitoringiem wizyjnym w celu zapewnienia bezpieczeństwa Gości i ochrony mienia

7. Rzeczy pozostawione

7.1. Przedmioty osobiste pozostawione przez Gościa w pokoju po wymeldowaniu będą przechowywane przez hotel przez 14 dni.

7.2. Odesłanie przedmiotów na wskazany adres możliwe jest na koszt Gościa.

8. Reklamacje

8.1. Wszelkie uwagi i reklamacje dotyczące pobytu prosimy zgłaszać mailowo na adres: locum@hotelsolny.pl lub telefonicznie: 539 814 586.

8.2. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty zgłoszenia.

9. Ochrona danych osobowych

9.1. Administratorem danych osobowych jest Aktywni Travel Kamil Pasek przy ul. Grottgera 27, 32-020 Wieliczka NIP: 6831931483

9.2. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji umowy o świadczenie usług hotelowych zgodnie z przepisami RODO.

9.3. Gość ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

9.4. Szczegółowa polityka prywatności dostępna jest na stronie internetowej hotelu : www.hotelsolny.pl

10. Postanowienia końcowe

10.1. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej hotelu, w obiekcie oraz przesyłany na życzenie Gościa.

10.2. Dokonując rezerwacji i opłacając pobyt, Gość potwierdza, że zapoznał się z regulaminem i go akceptuje.

10.3. W sprawach nieuregulowanych regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

+48 539 814 586 recepcja@hotelsolny.pl Rezerwacja