Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Hotelu Solny.
Opiekunem Gościa jest Recepcja.
Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie dowodu osobistego lub paszportu.
Rozpoczęcie pobytu w Hotelu Solny jest równoznaczne z zaakceptowaniem tego regulaminu przez Gościa.
Należność za pobyt w Hotelu Solny oraz opłata uzdrowiskowa pobierana jest od Gościa najpóźniej w dniu przyjazdu. W przypadku wcześniejszej rezygnacji z pobytu, Hotel nie zwraca opłaty za czas niewykorzystanego pobytu.
Pokój w Hotelu Solny wynajmowany jest na doby „hotelowe”.
Doba „hotelowa” trwa od godziny 15.00 w dniu wynajmu do godziny 11.00 dnia następnego.
Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w Recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju, co jednak nie wiąże Hotelu Solny. Obiekt uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy w pokoju poza godzinę 11.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu, o ile nie zostanie wcześniej uzgodnione z Recepcją Hotelu Solny. Za przedłużenie przez Gościa pobytu w godz. 11.00 do 15.00 dolicza się do rachunku należność za pół doby hotelowej, za przedłużenie pobytu ponad godz. 16.00 – za całą dobę.
Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet gdy nie upłynęła doba za którą uiścił opłatę.
Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym w godzinach od 7.00 do 22.00.
Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój Gościa na odpłatne dokwaterowanie mu tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny dla osoby dorosłej, z cennika dostępnego w recepcji Hotelu Solny.
Hotel zapewnia warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa, bezpieczeństwo pobytu, zachowanie tajemnicy informacji o Gościu, profesjonalną i uprzejmą obsługę. Na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie usługi: udzielania informacji związanych z podróżą i pobytem, budzenie o wyznaczonej godzinie, przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w Hotelu.
Z uwagi na komfort i bezpieczeństwo naszych Gości, na terenie Hotelu Solny obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz wyrobów tytoniowych we wszystkich jego pomieszczeniach. Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w pokoju Hotelu jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój Gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju, w kwocie 500 PLN.
W Hotelu Solny obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do 6.00 dnia następnego.
W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług Hotelu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych osób.
Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń Hotelu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób.
Ze względu na bezpieczeństwo Gości zaleca się ostrożność w korzystaniu ze schodów wewnętrznych, w szczególności zachowanie dozoru nad dziećmi korzystającymi z pokoju. Przez cały czas pobytu w Hotelu Solny dzieci poniżej 13 lat muszą znajdować się pod stałą opieką i nadzorem osób dorosłych. Za zachowania dzieci, w tym poczynione uszkodzenia i/lub szkody, odpowiadają opiekunowie prawni dzieci.
Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien zamknąć okna, wyłączyć telewizor, zamknąć krany instalacji wodociągowej, sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić w Recepcji.
Odpowiedzialność z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa Hotel Solny regulują przepisy Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest wyłączona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu.
Parking Hotelu Solny jest bezpłatny, monitorowany. Właściciel Hotel Solny nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia albo utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, ani znajdujące się w nich mienie.
Zwierzęta są dozwolone na terenie Hotelu, obowiązuje dodatkowa opłata.
Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazany po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z Recepcją. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie przekaże je na cele charytatywne lub do użytku publicznego.
W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz do zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu Hotelu.
Reklamacje. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług, stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest jej zgłoszenie pisemnie do recepcji Hotelu Solny. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług. Reklamacje rozpatrzone zostaną w terminie 30 dni od ich otrzymania. Informacja o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie przesłana Gościowi na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej, adres pocztowy lub drogą telefoniczną.
Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu Hotelu Solny lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokój w Hotelu Solny.
Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów meldunku oraz umieszczenia danych Gościa w bazie danych Hotelu Solny zgodnie z ustawą z dnia 29.10.1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dz.U. Nr 133 z 1997 r., poz. 883 z późn. zm.). Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania.
Ładowanie
Ładowanie
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies na potrzeby statystyk oglądalności oraz w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w naszej Polityce PrywatnościAkceptuję